Oι λιακάδες και η αύξηση της θερμοκρασίας μας ανοίγει την όρεξη για βόλτες…
Παρασκευή εξάλλου σήμερα και με τις προοπτικές για ένα καλό Σαββατοκύριακο άρχισε πάλι το μυαλό να ταξιδεύει…
Η «μπουμπού» είναι μια πρόκληση και μας περιμένει για να την «κάνουμε»….
Νομίζω ότι δεν θα είμαι ο μόνος που θα αρπάξει την ευκαιρία αυτή για να εκδράμει έστω για μια φραπεδούμπα σε κάποιο κοντινό η λιγότερο κοντινό μέρος…
Xαζεύοντας στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε ένα κείμενο που δημοσίευσε η ΕΛΠΑ και αφορά τους μοτοσικλετιστές.
Ας το διαβάσουμε λοιπόν και να το έχουμε καλά στο μυαλό μας εάν έχουμε μυαλό η εάν θέλουμε να έχουμε μυαλό …

• Πέρα από την υποχρέωση μας από τον ΚΟΚ, η χρήση του κράνους από τον αναβάτη και τον επιβάτη μοτοσικλέτας είναι επιτακτική.
• Τα κράνη που είναι ασφαλή και προστατεύουν τον αναβάτη-επιβάτη δικύκλου στην περίπτωση ατυχήματος, είναι μόνο αυτά που έχουν έγκριση τύπου από εγκεκριμένο διεθνή φορέα.
● Κάθε κράνος πρέπει να έχει ετικέτα με την ένδειξη κατασκευής του με βάση τις προδιαγραφές : ECE 22.05 (των Ηνωμένων Εθνών) ή/και ARAI -SNELL των ΗΠΑ ) B.S (ΒRITISH STANDARD της Αγγλίας) και JIS (της Ιαπωνίας).Μόνο στην περίπτωση αυτή το κράνος προστατεύει τον αναβάτη- επιβάτη.Μόλις 3 στους 10 αναβάτες φορούν σωστά το κράνος!
Όπως τονίζει η ΕΛΠΑ, με βάση τα στοιχεία πρόσφατων ερευνών στη χώρα μας:
• 4 στους 10 αναβάτες μοτοσικλετών δεν φορούν κράνος !
• 2 στους 10 αναβάτες φορούν κράνος αλλά αυτό είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο !
• 2 στους 10 αναβάτες φορούν κράνος το οποίο όμως δεν καλά ή καθόλου δεμένο, συνεπώς είναι πολύ επικίνδυνο, και τέλος:
• 7 στους 10 επιβάτες δεν φορούν κράνος !Υπενθυμίζεται ότι:
• Τα 8 από τα 10 ατυχήματα με μοτοσικλέτα στην χώρα μας, με αναβάτες και επιβάτες που δεν φορούν κράνος, καταλήγουν σε σοβαρό τραυματισμό του αναβάτη ή σε θάνατο του αναβάτη και του επιβάτη!
Άντε και καλές μας βόλτες μάγκες και μαγκίτησες ………….
Καλό Σ-Κ σε όλους
1 σχόλιο:
καλά όλα αυτά αλλά με το μαλλί τι γίνεται?
πότε θα στεριώσω χτένισμα εγώ στο μαλλί? οεο? πότε?
Δημοσίευση σχολίου